InícioPortalFAQRegistrar-seConectar-se

Compartilhe | 

Aion: The Tower of Eternity

Ir em baixo 
AutorMensagem
yoru-chan
Otaku
Otaku

Feminino
Número de Mensagens : 3070
Anime/Game : Escaflowne; planetes; sengoku basara; generator gawl; Eve no jikan; Higurashi
J-Artist : The gazettE; Galneryus; LM.C; Dir en grey; Girugamesh; M-flo; SID

MensagemAssunto: Aion: The Tower of Eternity   Qui Jun 25, 2009 8:44 pm

( more information HERE )

Story

In the beginning there was a god named Aion who ruled over a world called Atreia. This god created a race of intelligent entities to act as his servants (in likeness to angels) whom he called the Balaur. After some time passed the Balaur disobeyed Aion's wishes and rebelled against their creator. The god Aion then created the 12 Empyrean Lords. The Empyrean Lords in turn created a barrier which prevented the Balaur from attacking the humans charged under their protection. Within this barrier all things were safe. The Balaur ravaged and destroyed many of the living things residing outside of the barrier.

Some humans, living within the safety of the barrier, learned how to harness some of the same energy as the Empyrean Lords, known as aether. Such humans were called Daeva and, like the Empyrean Lords, had wings. With time, enough Daevas were born to form an army. Ten of the Empyrean Lords led these Daevas into battle against the Balaur, while the remaining two were the guardians of the Tower of Eternity, the embodiment of the god Aion. The war with the Balaur lasted for hundreds of years until one of the guardians of the tower announced that they should find a way to make peace with the Balaur. Five of the Empyrean Lords vehemently disagreed. However, the second guardian of the tower was swayed to peace. The Balaur were invited into the tower for peace talks. It is unclear what happened at that point. One of the Balaur lords lay wounded on the floor and the rest proceeded to attack the tower. The two Guardians attempted to raise the shield by going to opposite ends of the tower. However, they were unsuccessful and the tower, along with the world, shattered in two. As their final act, the two guardians sacrificed their lives in order to protect a part of Atreia. With Atreia severed, the survivors banded together to face their new world. Of the original twelve, ten of the Empyrean Lords survived. Five who had opposed peace and claimed that the weakness of the rest of the lords had allowed the Balaur to attack them reigned over the dark part of the world, becoming known as the Shedim Lords. The other five reigned over the light-covered bottom part of Atreia and claim that it was the Shedim Lord's actions that caused the breaking of the tower. They are known as the Seraphim Lords.

The new shape of the world also reshaped its inhabitants. Those that lived in the light part of the world saw little change except for an increase in their beauty. These followers of the Seraphim Lords called themselves Elyos and created the city of Elysea. The inhabitants of the upper part of the world saw many changes. Having to walk on ground strewn with fragments of the tower, their feet became talons. Having to fight against beasts, their hands became claw-like. Furthermore, the darkness made their complexion change and their eyes grew red adapting to the absence of light. They call themselves Asmodians and live in the city of Pandemonium under the rule of the Shedim Lords.

Aion - Ascension

Spoiler:

Ver perfil do usuário http://yorunosekai.blogspot.com/
Rogue
Common Human-Being
Common Human-Being

Feminino
Número de Mensagens : 66
Anime/Game : a jogar Jewell Summoner e Loco Roco
J-Artist : Alice Nine

MensagemAssunto: Re: Aion: The Tower of Eternity   Qui Jun 25, 2009 9:05 pm

hmm, que aptitoso ^__^

e é da NCsoft, que tem bons titulos (como o Guild Wars *.*), ou seja, promete, para quem gostar deste tipo de jogos
Ver perfil do usuário
yoru-chan
Otaku
Otaku

Feminino
Anime/Game : Escaflowne; planetes; sengoku basara; generator gawl; Eve no jikan; Higurashi

MensagemAssunto: Re: Aion: The Tower of Eternity   Qui Jun 25, 2009 9:07 pm

Rogue escreveu:
hmm, que aptitoso ^__^

e é da NCsoft, que tem bons titulos (como o Guild Wars *.*), ou seja, promete, para quem gostar deste tipo de jogos

ya eu adorava jogar isto ffffff jgdfhdfjgdg
Naitou
Japan Freak
Japan Freak

Feminino
Número de Mensagens : 461
Anime/Game : K-ON! ; Lucky Star ; Claymore ; Noir ; Nana ; Maria-sama Ga Miteru ; Fate/Stay Night ; Tomb Raider ; Resident Evil
J-Artist : AKB48 ; SKE48 ; Utada Hikaru ; Kajiura Yuki

MensagemAssunto: Re: Aion: The Tower of Eternity   Qui Jun 25, 2009 9:09 pm

isto é LINDO!! Shocked Shocked
Ver perfil do usuário
Rogue
Common Human-Being
Common Human-Being

Feminino

MensagemAssunto: Re: Aion: The Tower of Eternity   Qui Jun 25, 2009 9:09 pm

mas cá ainda não saiu, certo? têm uns testes para Julho e Agosto na Europa, não é?

os sortudos dos coreanos é que já o jogam =P
Ver perfil do usuário
yoru-chan
Otaku
Otaku

Feminino

MensagemAssunto: Re: Aion: The Tower of Eternity   Qui Jun 25, 2009 9:12 pm

Rogue escreveu:
mas cá ainda não saiu, certo? têm uns testes para Julho e Agosto na Europa, não é?

os sortudos dos coreanos é que já o jogam =P

ya axo k so sai na Europa e US em Setembro
Rogue
Common Human-Being
Common Human-Being

Feminino

MensagemAssunto: Re: Aion: The Tower of Eternity   Qui Jun 25, 2009 9:17 pm

esperemos entao!!

lol também, tenho muitos jogos com que me entreter por enquanto =p
Ver perfil do usuário
yoru-chan
Otaku
Otaku

Feminino

MensagemAssunto: Re: Aion: The Tower of Eternity   Qui Jun 25, 2009 9:18 pm

Rogue escreveu:
esperemos entao!!

lol também, tenho muitos jogos com que me entreter por enquanto =p

eu cansome dos mmorpg mt rapidamente xD . so ando a jogar o Shin megami tensei online eeeee so d vex em kuando xD;;;
Rogue
Common Human-Being
Common Human-Being

Feminino

MensagemAssunto: Re: Aion: The Tower of Eternity   Qui Jun 25, 2009 9:23 pm

eu só me canso pq durante o ano lectivo estou em coimbra e só tnho net no café, não tenho tempo nenhum para jogar, pois tb quero sacar umas coisitas, ver outras coisitas e bla bla lol

só não morro graças à minha PSP *.* life saviour lol

mas vou guardar um dnheirinho extra para poder oferecer Aion: The Tower of Eternity à minha mãe....
assim ela joga muito, muito e fica toda feliz e sempre que ei vier a casa também posso me divertir um bocadinho ^^
Ver perfil do usuário
yoru-chan
Otaku
Otaku

Feminino

MensagemAssunto: Re: Aion: The Tower of Eternity   Qui Jun 25, 2009 9:24 pm

Rogue escreveu:
eu só me canso pq durante o ano lectivo estou em coimbra e só tnho net no café, não tenho tempo nenhum para jogar, pois tb quero sacar umas coisitas, ver outras coisitas e bla bla lol

só não morro graças à minha PSP *.* life saviour lol

mas vou guardar um dnheirinho extra para poder oferecer Aion: The Tower of Eternity à minha mãe....
assim ela joga muito, muito e fica toda feliz e sempre que ei vier a casa também posso me divertir um bocadinho ^^

haha awesome xD
Naitou
Japan Freak
Japan Freak

Feminino
Número de Mensagens : 461
Anime/Game : K-ON! ; Lucky Star ; Claymore ; Noir ; Nana ; Maria-sama Ga Miteru ; Fate/Stay Night ; Tomb Raider ; Resident Evil
J-Artist : AKB48 ; SKE48 ; Utada Hikaru ; Kajiura Yuki

MensagemAssunto: Re: Aion: The Tower of Eternity   Qui Jun 25, 2009 11:40 pm

ainda falta tanto para setembro!! snif snif

até lá vou mesmo ter de me entreter com outras coisas Rolling Eyes *naitou começa a pensar no próximo torneio de magic e na estratégia para o deck para não se envergonhar no meio dos pros*

acho que vou arranjar uma cópia desse trailer só mesmo para o esfregar na cara do meu irmão a ver se quando isto sair me oferece ehehe xD xD
Ver perfil do usuário
Conteúdo patrocinado

MensagemAssunto: Re: Aion: The Tower of Eternity   

Aion: The Tower of Eternity
Página 1 de 1

Permissão deste fórum:Você não pode responder aos tópicos neste fórum
Nagareboshi Forum :: Game Zone :: MMO-
Ir para: